Pages

Search This Blog

Thursday 19 January 2017

Pin Cushion Telur Mata Kerbau

Pin Cushion Telur Mata Kerbau! Setiap design yang saya hasilkan hanya ada 1 unit sahaja. Cepat WhatsApp saya sekiranya anda berminat!

Selain kegunaannya sebagai tempat untuk mencucuk jarum peniti dan pin shawl, ia sesuai juga dibuat sebagai hadiah..kalau sayang nak cucuk² tu, buat je lah sebagai hiasan d bilik tidur ke.. di atas meja ke..ataupun di sudut² keceriaan di rumah anda...kriikkkk..kriiikkkk...


✏ Status : AVAILABLE
✏ Harga : RM16.50 (Nett Price)

Ini adalah barangan handmade dan saya menggunakan jahitan tangan 100%...


Harga di atas TIDAK TERMASUK kos penghantaran (POS LAJU)

Sila WHATSAPP SAHAJA ke 012-362 9192, untuk sebarang pertanyaan/pembelian bagi item yang berkenaan.


Saya ulangi...

Bagi yang berminat, sila WhatsApp saya di 012-362 9192..Serious buyer je ye!!!


Terima kasih kepada anda yang sudi berkunjung ke blog saya.. :-)



No comments:

Post a Comment