Pages

Search This Blog

Thursday 19 January 2017

Pin Cushion Bunga

Last sekali yang sempat saya buat dalam masa terdekat ni ialah Pincushion Bunga...

Selain kegunaannya sebagai tempat untuk mencucuk jarum peniti dan pin shawl, ia sesuai juga dibuat sebagai hadiah..kalau sayang nak cucuk² tu, buat je lah sebagai hiasan di bilik tidur ke.. di atas meja ke..ataupun di sudut² keceriaan di rumah anda...kriikkkk..kriiikkkk...


✏ Status : AVAILABLE
✏ Harga : RM18.50 (Nett Price)

Ini adalah barangan handmade dan saya menggunakan jahitan tangan 100%...


Harga di atas TIDAK TERMASUK kos penghantaran (POS LAJU)

Sila WHATSAPP SAHAJA ke 012-362 9192, untuk sebarang pertanyaan/pembelian bagi item yang berkenaan.


Saya ulangi...

Bagi yang berminat, sila WhatsApp saya di 012-362 9192..Serious buyer je ye!!!


Terima kasih kepada anda yang sudi berkunjung ke blog saya.. :-)



No comments:

Post a Comment